Over ons

Over ons

Slimmer werken, samen groeien met proactief functioneel beheer

Met focus en expertise helpen we jouw organisatie om de mogelijkheden van AFAS optimaal te benutten          •           Met focus en expertise helpen we jouw organisatie om de mogelijkheden van AFAS optimaal te benutten          •          Met focus en expertise helpen we jouw organisatie om de mogelijkheden van AFAS optimaal te benutten          •           Met focus en expertise helpen we jouw organisatie om de mogelijkheden van AFAS optimaal te benutten          •          

Samen in control met AFAS experts

Ons team

BOLDR is ontstaan vanuit een duidelijke missie: organisaties sterker maken met AFAS-functioneel beheer. Sinds de oprichting in 2016 door Michiel is BOLDR uitgegroeid tot een team van vijf gedreven experts die AFAS tot in de kern begrijpen. Met onze proactieve, hands-on aanpak helpen we organisaties hun processen te optimaliseren en altijd een stap voor te blijven.

Als AFAS experts bieden we expertise die verder gaat dan advies alleen. We bouwen aan langdurige samenwerkingen, waarin we onze klanten ondersteunen bij elke stap van hun AFAS-traject – van advies, begeleiding bij de implementatie tot optimalisatie. Met BOLDR aan je zijde ben je altijd in control en klaar voor groei.

Eigenaar & AFAS Expert

Michiel Bolder

Michiel richtte BOLDR op in 2021 na jarenlange ervaring als consultant, functioneel beheerder en AFAS-specialist. Zijn brede expertise, van HRM tot finance en inkoopprocessen, combineert hij met een passie voor ICT en procesoptimalisatie.

Met een focus op teamwork en flexibiliteit zet Michiel zich in om klanten en collega’s naar een hoger niveau te tillen. Zijn mooiste herinneringen zijn de successen die hij samen met het team heeft bereikt, zowel professioneel als tijdens sportieve uitdagingen. Michiel kijkt uit naar de groei van BOLDR en het bouwen van een toekomstbestendig bedrijf dat zijn klanten optimaal ondersteunt.

Accountmanager

Sanne Wolters

Als accountmanager en officemanager is Sanne een onmisbare kracht binnen BOLDR. Met jarenlange ervaring als accountmanager brengt ze vanaf het begin structuur en energie in het team. Haar talent om overzicht te behouden en haar ervaring met klanten maakt haar de perfecte schakel tussen interne processen en klantrelaties.

Bij BOLDR zorgt Sanne dat alles soepel verloopt, van projecten tot dagelijkse werkzaamheden. Haar aanpak is hands-on, gericht op samenwerken en continu verbeteren. Met haar enthousiasme en daadkracht draagt ze bij aan de impact die BOLDR maakt – voor klanten én het team.

AFAS Expert

Daniel Niesink

Met ervaring in relatiebeheer en projectplanning bij grote klanten, versterkt Daniel sinds juli 2021 het team van BOLDR. Zijn passie ligt in het verbeteren van processen en systemen, waarbij hij HR, ordermanagement en analyses combineert met communicatie en samenwerking. Het behalen van zijn AFAS-expertstatus en deelname aan sportieve uitdagingen met collega’s zijn hoogtepunten in zijn werk. Daniel kijkt uit naar de groei van BOLDR en draagt met enthousiasme bij aan nieuwe ontwikkelingen en ideeën.

Business Consultant

Stefan Jansen

Met een achtergrond in MBO-ICT en jarenlange ervaring in ICT, van systeembeheer tot functioneel beheer, brengt Stefan een unieke combinatie van technische kennis en soft skills naar BOLDR. Zijn kracht ligt in kritisch denken en adviseren over HRM-processen, waarmee hij klanten helpt efficiënter te werken. “Hier wordt mijn kennis écht gewaardeerd, en ik krijg de kans om klanten blij te maken en een team op te bouwen.” Met als doel BOLDR verder te laten groeien en zichtbaar te maken binnen de AFAS-wereld, kijkt Stefan uit naar een toekomst waarin hij collega’s begeleidt en klanten blijft verrassen met slimme oplossingen.

Business Consultant

Nicole Goûtier

Met een achtergrond in Sociaal Juridisch Medewerker en ruime ervaring in de zorgsector, waaronder bij Radboud UMC, brengt Nicole haar expertise naar BOLDR. Haar passie ligt in het optimaliseren van HR-processen, zoals verzuim, onboarding en workflows, waarbij ze klanten helpt efficiënter te werken.

Bij BOLDR voelde Nicole zich vanaf dag één thuis, dankzij het warme welkom en de fijne, hechte teamcultuur. Nicole kijkt ernaar uit om samen met haar collega’s BOLDR verder te laten groeien en klanten succesvol te ondersteunen.

Ontdek hoe wij organisaties als RDW en Buha verder hebben geholpen

“BOLDR Consultancy heeft ons met raad én daad bijgestaan bij de implementatie en daarna optimalisatie van AFAS. Team was altijd bereikbaar en heeft meegedacht (en meegebouwd) aan een complexe inrichting. We zijn Michiel en zijn team veel dank verschuldigd!”

Namens RDW,

Richard van Kints, AFAS Beheerder

Zij gingen je voor:

Met focus en expertise helpen we jouw organisatie om de mogelijkheden van AFAS optimaal te benutten          •           Met focus en expertise helpen we jouw organisatie om de mogelijkheden van AFAS optimaal te benutten          •          Met focus en expertise helpen we jouw organisatie om de mogelijkheden van AFAS optimaal te benutten          •           Met focus en expertise helpen we jouw organisatie om de mogelijkheden van AFAS optimaal te benutten          •          

Lees onze blog

  • De sleutel tot succesvolle AFAS-implementaties

  • Optimalisatie van functioneel beheer: tips en trends voor de toekomst

  • Een gids voor onboarding en procesoptimalisatie

Begin met BOLDR Service Next

Wij helpen jouw functioneel beheer verder

BOLDR is er om jouw functioneel beheer in AFAS te versterken – en dat doen we samen. Of het nu gaat om advies, hulp bij implementatie, optimalisatie of ondersteuning, wij zetten ons in om jouw processen naar een hoger niveau te tillen.

Neem contact op en ontdek hoe wij je kunnen helpen om jouw functioneel beheer een stap vooruit te brengen.